Skoči na vsebino

Kakšni so postopki pri odpravi škode na vozilu?

Postopki pri odpravi škode na vozilu so sledeči:

  • najkasneje v treh dneh je potrebno obvestiti zavarovalnico o nastanku škodnega primera,
  • za določene vrste škod na vozilu se je možno obrniti neposredno na pogodbene servise zavarovalnice (o tem se posvetujte z zavarovalnico),
  • cenilec zavarovalnice pregleda vozilo in naredi zapisnik o poškodbi vozila,
  • leasingojemalec oz. voznik izpolni odškodninski zahtevek za zavarovalnico in predložiti zahtevane dokumente,
  • leasingojemalec na NLB Lease&Go pridobi soglasje leasinga za popravilo vozila,
  • izbrati je potrebno servis in se dogovoriti za popravilo vozila (če vozilo ni totalno poškodovano),
  • poškodovano vozilo se popravi,
  • serviser pošlje račun oz. kompletno dokumentacijo na zavarovalnico,
  • zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingojemalcu, če je na soglasju tako navedeno,
  • zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingodajalcu, če ni drugačnega soglasja,
  • zavarovalnica potrdi zaključni sporazum z nakazilom neposredno na servis, če je serviser partner zavarovalnice in je bilo predhodno izdano soglasje NLB Lease&Go, da se nakazilo izvede serviserju.

Sorodna vprašanja

Če se vam zgodi prometna nesreča in imate z nami sklenjeno pogodbo o lizingu vozila, morate za popravilo vozila pridobiti naše soglasje, ker je NLB Lease&Go kot lizingodajalec lastnik vozila. Zapisnik o ogledu vozila nam pošljite na elektronski naslov.

Preberi več

Če ste uredili podaljšanje registracije in zavarovanja vozila, nam na naslov družbe pošljite obojestransko kopijo prometnega dovoljenja ter kopijo podaljšane zavarovalne police.

Preberi več

V primeru, da je bilo vozilo, ki je financirano na finančni ali operativni leasing poškodovano od toče, se zglasite na cenilnem mestu zavarovalnice, kjer je vozilo zavarovano. Zavarovalnica bo nato ocenila vozilo ter pridobila soglasje NLB Lease&Go, s katerim se dovoljuje popravilo vozila.

Preberi več