Skoči na vsebino

Kakšni so postopki pri odpravi škode na vozilu?

Postopki pri odpravi škode na vozilu so sledeči:

  • najkasneje v treh dneh je potrebno obvestiti zavarovalnico o nastanku škodnega primera,
  • za določene vrste škod na vozilu se je možno obrniti neposredno na pogodbene servise zavarovalnice (o tem se posvetujte z zavarovalnico),
  • cenilec zavarovalnice pregleda vozilo in naredi zapisnik o poškodbi vozila,
  • leasingojemalec oz. voznik izpolni odškodninski zahtevek za zavarovalnico in predložiti zahtevane dokumente,
  • leasingojemalec na NLB Lease&Go pridobi soglasje leasinga za popravilo vozila,
  • izbrati je potrebno servis in se dogovoriti za popravilo vozila (če vozilo ni totalno poškodovano),
  • poškodovano vozilo se popravi,
  • serviser pošlje račun oz. kompletno dokumentacijo na zavarovalnico,
  • zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingojemalcu, če je na soglasju tako navedeno,
  • zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingodajalcu, če ni drugačnega soglasja,
  • zavarovalnica potrdi zaključni sporazum z nakazilom neposredno na servis, če je serviser partner zavarovalnice in je bilo predhodno izdano soglasje NLB Lease&Go, da se nakazilo izvede serviserju.

Sorodna vprašanja

Za pridobitev soglasja nam pošljite pisno prošnjo z vašimi osebnimi podatki (ime, priimek, davčna številka, reg.št. vozila) na elektronski naslov: info@nlbleasego.si in kratko vsebino spremembe na vozilu. Soglasje za vpis v homologacijo in prometno dovoljenja vam bomo poslali po e-mailu.

Preberi več

Da, za izdajo pooblastila se obrnite na info@nlbleasego.si.

Preberi več

Če se vam zgodi prometna nesreča in imate z nami sklenjeno pogodbo o lizingu vozila, morate za popravilo vozila pridobiti naše soglasje, ker je NLB Lease&Go kot lizingodajalec lastnik vozila. Zapisnik o ogledu vozila nam pošljite na elektronski naslov.

Preberi več